پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم45 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها : 19

تعداد مولفه : 7مولفه(اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطهمتقابل)

روایی و پایایی :دارد

نحوه نمره گذاری :دارد (به صورت کلی)

منبع :دارد

نوع فایل :word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :2

توضیحات

پرسشنامة بازاریابی رابطهshy; مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی ایندانلود پرسشنامه توسط طاهریshy; کیا و همکاان (1397) تعداد گویهshy; ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. ایندانلود پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه ,بازاریابی ,مند ,کیم ,، ,گویه ,ورزشی کیم ,کیم ، ,تماشاگران ورزشی ,، 2008 ,مند تماشاگران ,پرسشنامه بازاریابی رابطه ,خودارتباطی، رضایت ارتباطی ,صمیمیت، خودارتباطی، رضایت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ های جدید از موزیکدل حاج قاسم سلیمانی ، سردار دل‌ها وبلاگ آسمان آنلاین دولت کارآمد سریال های ترکی جدید مطالب اینترنتی موزیک فارس بهترین تیم سئو سایت در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟ وبلاگ جامع برنامه نویسی و سئو خرید اینترنتی